Media społecznościowe

Producenci

Metody i koszty wysyłki oraz szacunkowe czasy dostaw

Wysyłka

Towary są wysyłane Pocztą Polską lub za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub UPS. 
Możliwe jest też przysłanie własnego przewoźnika lub odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym.

Przesyłki wysyłamy:
Poczta Polska: codziennie od poniedziałku do piątku.
Kurier: codziennie od poniedziałku do piątku.
Odbiór osobisty: codziennie od poniedziałku do piątku.


Standardowe koszty wysyłki i czasy dostaw:

1) Poczta Polska / Pocztex48 z odbiorem osobistym w placówce Poczty Polskiej* (czas dostawy zwykle 2 dni robocze od dnia wysyłki) -  8,5 zł

2) Poczta Polska / Pocztex48 z z dostawą do klienta (czas dostawy zwykle 2 dni robocze od dnia wysyłki) -  10,5 zł

3) Poczta Polska / Pocztex48 z z dostawą do klienta pobranie: (czas dostawy zwykle 2 dni robocze od dnia wysyłki) -  15 zł

4) Przesyłka kurierska (dostawa w następnym dniu roboczym po dniu wysyłki): 18 zł

5) Przesyłka kurierska pobraniowa (dostawa w następnym dniu roboczym po dniu wysyłki): 20 zł

* otrzymasz sms lub mail z informacją, że paczka jest do samodzielnego odbioru w placówce Poczty Polskiej.


Opcje wysyłki gratisowej lub obniżonej:

Koszty wysyłki za zakupy powyżej 100 zł są następujące:

1) Poczta Polska / Pocztex48 z odbiorem osobistym w placówce Poczty Polskiej - gratis

2) Poczta Polska / Pocztex48 z z dostawą do klienta - gratis

3) Poczta Polska / Pocztex48 z z dostawą do klienta pobranie9 zł

4) Przesyłka kurierska: 8 zł

5) Przesyłka kurierska pobraniowa: 12 zł


Koszty wysyłki za zakupy powyżej 200 zł zawsze gratis niezależnie od formy wysyłki.

Zestawienie kosztów dostaw na terenie Polski:

Istnieje również możliwość wysłania większości przedmiotów (portfele, etui, paski, małe parasolki itp.), listem zwykłym ekonomicznym nierejestrowanym w cenie 3 zł za wysyłkę. W przypadku zainteresowania tą formą wysyłki prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikiem sklepu.

Wysyłka poza granice Polski

W przypadku wysyłek zagranicznych prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia kosztów wysyłki.

 

Stan realizacji zamówienia i przesyłki
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

- Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.

- Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.
(podając numer zamówienia oraz swój e-mail).


Menu

QR code

Ostatnio oglądane

Brak produktów